قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس

  • کد خبر: ۵۲۰۴۹
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس
با آغاز اجرای برنامه واکسیناسیون گسترده، اولین گروه از مردم انگلیس واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، حدود ۷۰ مرکز بیمارستانی در سراسر انگلیس در حال آماده‌سازی برای تزریق واکسن کروناویروس فایزر- بیون‌تک به افراد بالای ۸۰ سال و برخی از اعضای کادر درمان و مراقبتی هستند.

هدف از اجرای برنامه واکسیناسیون، محافظت از آسیب‌پذیرترین افراد در برابر این ویروس و بازگشت زندگی به شرایط عادی است.

انگلیس اولین کشوری در جهان خواهد بود که پس از اعطای مجوز به واکسن فایزر طی هفته گذشته از این واکسن بهره‌برداری می‌کند. همچنین واکسیناسیون در برابر بیماری کووید-۱۹ اجباری نخواهد بود.

وزیر بهداشت انگلیس گفته است که اکنون می‌توان نور ساطع شده در انتهای مسیر پیش رو را مشاهده کرد و امروز لحظه کلیدی در مبارزه با این بیماری وحشتناک است.

افرادی که این واکسن را توزیع می‌کنند اولین کسانی هستند که در اسکاتلند واکسینه می‌شوند در حالیکه کادر درمان در ولز و ایرلند شمالی در اولویت دریافت واکسن قرار دارند.

همچنین نخست وزیر انگلیس گفته است که امروز یک گام بزرگ و رو به جلو برای مبارزه با کروناویروس در کشور است.

 طبق آمارهای دولتی بیش از ۶۰ هزار نفر در انگلیس پس از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند. دولت انگلیس ۸۰۰ هزار دوز واکسن را برای شروع برنامه واکسیناسیون تامین کرده است اما در مجموع ۴۰ میلیون دوز سفارش داده شده که برای دریافت ۲۰ میلیون نفر طی دو دوره کافی است.

 

پیرزن ۹۰ ساله، نخستین دریافت‌کننده واکسن فایزر-بایون‌تک در بریتانیا

آغاز واکسیناسیون کرونا در انگلیس + عکس

 

امروز مارگارت کینان ۹۰ ساله در ایرلند شمالی اولین شهروندی بود که واکسن را خارج از شرایط آزمایش دریافت کرد.

 

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->